Kehidupan seorang hamba yang lemah...,

Hidup ibarat roda... ade masenye kita di atas, dan ada kalanya kita akan berada di bawah....
,
Realiti kadang-kadang tidak akan seindah impian..
Terimalah hidup ini apa Adanya, kerana setiap yang berlaku ada hikmatnya... Tuhan tidak akan menduga hambanya dengan sia2... Pasti ada sebab dan tujuanNya kerana hanya Dia yg Maha Mengetahui apa yg terbaik utk hambaNya..Tuhan tidak akan menduga hambaNya melebihi apa yg hambaNya mampu tanggung....

Monday, November 22, 2010

Disebabkan satu kesilapan, Aku menulis kerana keresahan...


Hidup mencari Cinta-Nya bukan satu perkara yg mudah...  aku hanya insan yg lemah, yg  xdpt lari dari melakukan kesilapan... Aku selalu saja tewas.. Ya Allah, lemahnya aku.. lemahnya imanku..
Ku mohon pada-Mu, petunjuk ke Landasan-Mu...  
Jgn sesekali kau palingkan aku dari Rahmat-Mu, sesungguhnya aku sentiasa perlukan Petunjuk-Mu, Kasih Sayang-Mu, Cinta-Mu...
Ku menangis dalam sujudku memohon keampunan dari-Mu, ku rindu kan Kasih dan Cinta-Mu Ya Tuhanku....,

No comments:

Post a Comment